Blog iPresso Marketing Automation

Szybki rozwój sektora IT w czasie pandemii

Po pandemii przewidywany jest znaczny rozrost sektora IT. Już teraz lockdowny udowodniły, że zapotrzebowanie na produkty oraz usługi mimo zamknięcia w domach lub ograniczenia wielu działalności nie słabnie. Rozwiązania z dziedziny IT stały się nagle bardziej potrzebne. Powód? Wiele firm szybko się przebranżowiło lub znacznie poszerzyło swoje oferty, by móc dotrzeć do nowych grup odbiorców.

Ogólnie sektor IT dość lekko zniósł zmiany i kryzys, jaki dotknął przez Covid wiele branż. Nowy trend pokazuje, że firmy z tego sektora na brak pracy narzekać nie mogą. Wiele z nich szuka sposobu, żeby dotrzeć do innych grup odbiorców ze swoimi produktami lub usługami i wyjść z impasu, jaki nakłada pandemia. Jeśli jeszcze ktoś się na to nie zdecydował, to zwyczajnie traci.

Najpopularniejszą w czasie kryzysu pozostaje możliwość zakupów on-line. Opcja ta jest coraz bardziej intensywnie rozwijana. Wprowadzane są nowe funkcjonalności oraz spersonalizowany content, by odbiorca zwrócił uwagę na firmę w zalewie konkurencji i by zakorzeniła się ona w jego świadomości. W rezultacie firmy z sektora IT oferujące różnorodne systemy usprawniające tego i innego rodzaju działania przeżywają rozkwit. Już jakiś czas temu eksperci zwracali uwagę, że automatyzacja procesów w firmach nabierze na jeszcze większym znaczeniu w 2021 roku. Prognozy się potwierdzają.

Jeśli planujesz rozszerzenie swojej oferty dotarcie do nowych odbiorców oraz utrzymanie sprawnej komunikacji z tymi, których już posiadasz, to lepiej sprawdź, co sektor IT może Tobie zaoferować, zanim wyprzedzi cię konkurencja. 

Leszek Jasiński

Leszek Jasiński

Redaktor, copywriter, absolwent filozofii na Uniwersytecie Gdańskim. W serwisie MarketingAutomagic pisze o najważniejszych wydarzeniach oraz przybliża pojęcie i zalety płynące z Marketing Automation.

Dodaj komentarz