Strona główna » Międzyplatformowe raportowanie wyników

Międzyplatformowe raportowanie wyników

raporty z roznych platform, integracja, centrum integracji narzedzi marketingowych, narzedzia marketingowe

Dane – to podstawa dla skutecznej kampanii marketingowej oraz realizacji zarówno bieżących, jak i długoterminowych strategii. Ich zbieranie, przetwarzanie oraz przekazywanie dalej w sposób efektywny jest kluczowe dla jakichkolwiek działań marketingowych. Dziś opcji do uzyskania głębokiego wglądu w odbiorcę jest coraz więcej. System iPresso jest w stanie zbierać zróżnicowane dane, z których każda może przełożyć się na sukces konkretnej strategii. W zależności jakie KPI zostanie wybrane iPresso dostarcza solidnych podstaw do opracowania zarówno szerokich, jak i bardzo zawężonych scenariuszy, które mogą dodatkowo być uruchamiane automatycznie dopiero w momencie zaistnienia konkretnych fluktuacji.

Monitoring z różnych źródeł

Marketer codziennie porusza się po różnorodnych platformach promocyjnych i do każdej z nich opracowuje konkretne strategie/działania.Każdy kanał komunikacji marketingowej to szansa na podejście z komunikatem do klienta i zainstalowanie w jego świadomości konkretnego wizerunku marki. Dziś marketing 360 nabiera coraz bardziej na znaczeniu. Żeby jednak otaczać odbiorców komunikatami, trzeba być móc w stanie wykorzystać gigantyczną ilość danych pochodzących z mierzalnych metryk, a te trzeba zebrać. Każda kampania oraz strategia ich dostarcza. Co jednak w momencie, gdy są one rozfragmentaryzowane między poszczególnymi platformami? Działania polegające na manualnym zbieraniu ich z różnych źródeł przedłużają się w czasie, są w stanie spowodować poważne przestoje (szczególnie w czasie, kiedy Real Time Marketing jest czymś krytycznym), a co za tym idzie przegapienie okazji i zostanie w tyle za konkurencją.

Monitorowanie cross channel, zbieranie i wykorzystywanie informacji jako jeden proces odciąża marketera w codziennych zadaniach i pozwala mu się skupić na realizacji palących priorytetów. Każdy raport definiowany jest przez tag określonej kampanii przypisanej do różnych kanałów komunikacji. Dzięki temu można analizować dochodzące dane w sposób przejrzysty i efektywniej je wykorzystywać.

Raporty z otwarcia i kliknięć

To ile osób jest zainteresowanych komunikatem stanowi podstawę do śledzenia i wykorzystania innych dostępnych/zbieranych metryk. Raporty OR/CTR biorą pod uwagę dane z różnych kanałów komunikacji z iPresso.Pokazują one dane o otwarciach i kliknięciach (reakcjach) w komunikatach wysłanych z iPresso. Można je wygodnie analizować, generując jeden widok, który pokazuje co, jak i kiedy się zmieniło. Dostępne w ten sposób dane mogą być dalej wykorzystywane w tworzeniu zautomatyzowanych scenariuszy, które będą się aktywować po osiągnięciu przez jakąś zmienną określonego poziomu.

Generowane raporty stanowią kopalnię danych, które w innym przypadku trzeba by pobierać oddzielnie i porównywać. Dzięki jednemu widokowi możliwe jest szybkie wgłębienie się w zmieniającą sytuację względem odbioru komunikatów marki przez konsumentów. Na podstawie danych historycznych widać dokładnie, w jakich okresach czytelność była najwyższa, a odniesienie danych do przeprowadzanych strategii jest już łatwiejsze. W rezultacie zaplanowanie nowych strategii, ulepszenie działań 360 oraz sprawne reagowanie RTM przebiega szybciej i dokładniej.

Te i inne raporty oferuje system iPresso. Możliwość zgromadzenia oraz przetworzenia dużej ilości danych w jednym miejscu jest opcją, obok której nowoczesny marketer nie powinien przechodzić obojętnie. W czasach, gdy komunikaty sieciowe są podstawowym nośnikiem informacji, wygrywa ten, kto szybciej dopasuje je do odbiorcy i z nimi do niego dotrze. iPresso jest zdolne zapewnić tą przewagę.

Odpowiedz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.