W dobie pandemii, gdy większość specjalistów zajmujących się marketingiem pracuje z domu a konsumenci uczą się korzystać z e-commerce na niespotykaną dotąd skalę kwestia bezpieczeństwa staje się szczególnie istotna. Dla nas jako konsumentów i użytkowników internetu, ale także jako specjalistów, którzy zajmują się komunikacją w tym najważniejszym teraz kanale.
Nic dziwnego, że największe firmy i instytuacje jako jedno z priorytetowych zagadnień uznało kwestie cyberbezpieczeństwa. Co więcej nadchodzące czasy kryzysu gospodarczego niestety z żelazną konsekwencją zwiększają liczbę występków o charakterze przestępczym – rośnie liczba włamań, kradzieży i wyłudzeń.
To wszystko sprawia, że czujność firm zajmujących się technologiami musi być jeszcze większa a świadomość ich klientów powinna rosnąć.
Niestety można spodziewać się w najbliższym czasie zwiększonej liczby informacji o wyciakach danych czy włamaniach do systemów sklepów internetowych.
Dlatego postanowiliśmy napisać o tym więcej, podzielić się wiedzą i dołożyć cegiełkę w edukacji z zakresu cyberbezpieczeństwa. Rozpoczynamy nowy cykl poświęcony bezpieczeństwu w sieci oraz w obszarze technologii marketingowych.
Bezpieczeństwo systemu do automatyzacji marketingu:
Odpowiedz