blog iPresso Marketing Automation

Content Marketing wspiera sprzedaż i pozwala zwiększyć zaangażowanie klientów

Już 200 milionów internautów na świecie blokuje reklamy na stronach. Jak dotrzeć do nich z treściami marketingowymi? Jedną z najlepszych możliwości jest tu wartościowy, interesujący content. Jak wynika z badań Demand Metric, content marketing jest aż o 62% tańszy niż outbound marketing, a pozwala na pozyskanie 3 razy większej liczby leadów.

Poniżej przedstawiamy kilka liczb potwierdzających rolę jaką odgrywa content marketing:

1. Firmy, które przodują w działaniach content marketingowych mają 7,8 razy większy ruch na stronach niż pozostałe (źródło: kapost).

2. 56% marketerów uważa, że personalizacja treści pozytywnie wpływa na poziom zaangażowania klientów. Personalizacja pozwala lepiej zapamiętać markę i zachęca do bardziej osobistego zaangażowania się (źródło: IBM Digital Experience Survey).

3. Content marketing jest o 62% tańszy niż outbound marketing, a pozwala na pozyskanie 3 razy większej liczby leadów (źródło: Demand Metric).

4. Zdecydowana większość (88%) marketerów pracujących w branży B2B stosuje działania contentowe w stwojej strategii marketingowej (źródło: Content Marketing Institute).

5. Spersonalizowane i zindywidualizowane e-maile są jednym z najlepszych sposobów rozprzestrzeniania treści marketingowych. Według CampaignMonitor, każdy zainwestowany w taką komunikację dolar przynosi 38 dolarów zysku.

6. 73% duży firm zatrudnia osobę odpowiedzialną za zarządzanie strategią content marketingową (źródło: Content Marketing Institute).

7. 200 milionów osób na świecie blokuje reklamy na stronach (Page Fair). Jak dotrzeć do nich z treściami marketingowymi? Jedną z najlepszych możliwości jest właśnie wartościowy, interesujący content.

Michał Pasternak

Content Editor iPresso, autor tysięcy artykułów i tekstów poświęconych technologicznej magii marketingu.

1 komentarz