blog iPresso Marketing Automation

Responsywne e-maile podnoszą wskaźniki kliknięć o 24%

Jak wynika z najnowszego raportu firmy Yesmail, firmy, które tworzą mailingi zoptymalizowane pod urządzenia mobilne mają o 24% lepsze wskaźniki kliknięć niż te, których e-maile są nieresponsywne.

Ponad połowa wszystkich otwarć wiadomości e-mail odbywa się obecnie na urządzeniach mobilnych.

Najlepszą konwersję osiągają w tym przypadku wiadomości responsywne, pozwalające na prawidłowe odczytanie na smartfonach i tabletach.

Firmy, których wiadomości są e-maile są responsywne osiągają, poza lepszymi wskaźnikami kliknięć, także o 55% wyższy wskaźnik CTO (click-to-open), który określa procentową wartość kliknięć w stosunku do liczby otwartych e-maili.

Pomimo wyraźnych korzyści, jakie przynosi tworzenie reponsywnych e-mailingów, wielu marketerów wciąż tego nie robi.

Według opracowanego przez Yesmail Q4 2015 Benchmark Report, tylko 17% marek zawsze wysyła zoptymalizowane e-maile. 38% robi to  w przypadku większości e-maili, a 26% w ogóle nie wykorzystuje responsywnych e-maili w swoich kampaniach.

Michał Pasternak

Content Editor iPresso, autor tysięcy artykułów i tekstów poświęconych technologicznej magii marketingu.

Dodaj komentarz