Jak wynika z najnowszego raportu firmy Yesmail, firmy, które tworzą mailingi zoptymalizowane pod urządzenia mobilne mają o 24% lepsze wskaźniki kliknięć niż te, których e-maile są nieresponsywne.
Ponad połowa wszystkich otwarć wiadomości e-mail odbywa się obecnie na urządzeniach mobilnych.
Najlepszą konwersję osiągają w tym przypadku wiadomości responsywne, pozwalające na prawidłowe odczytanie na smartfonach i tabletach.
Firmy, których wiadomości są e-maile są responsywne osiągają, poza lepszymi wskaźnikami kliknięć, także o 55% wyższy wskaźnik CTO (click-to-open), który określa procentową wartość kliknięć w stosunku do liczby otwartych e-maili.
Pomimo wyraźnych korzyści, jakie przynosi tworzenie reponsywnych e-mailingów, wielu marketerów wciąż tego nie robi.
Według opracowanego przez Yesmail Q4 2015 Benchmark Report, tylko 17% marek zawsze wysyła zoptymalizowane e-maile. 38% robi to w przypadku większości e-maili, a 26% w ogóle nie wykorzystuje responsywnych e-maili w swoich kampaniach.
Odpowiedz