Zaawansowane raporty z wysyłek w systemie iPresso

System iPresso zapewnia swoim użytkownikom szerokie możliwości w zakresie wielokanałowej komunikacji z potencjalnymi i aktualnymi klientami. Umożliwia również mierzenie konwersji wysyłek (odbioru, odczytu, kliknięć w linki) oraz monitoring zachowania adresatów w efekcie odbioru komunikatu. Nowa funkcja iPresso – raporty zbiorcze z wysyłek – pozwala wygodne przeglądanie i porównywanie wyników poszczególnych wysyłek e-maili, smsów i wiadomości głosowych.

Raport zbiorczy daje możliwość przeglądania rezultatów poszczególnych wysyłek z uwzględnieniem informacji takich jak (w przypadku wysyłek e-mailowych):

  • wszystkie – suma wszystkich kontaktów spełniających kryteria wysyłki,
  • wysłane – rzeczywista liczba wysłanych e-maili (po odrzuceniu kontaktów nie posiadających zgód marketingowych lub posiadających niewłaściwy adres e-mail),
  • potwierdzone dostarczenia – na ile skrzynek wiadomość faktycznie dotarła,
  • otwarte,
  • kliknięte linki – liczba osób, które kliknęły w linki zawarte w mailingu,
  • ilość wypisań z subskrypcji,
  • anulowane – liczba kontaktów, do których komunikat nie został wysłany ze względu na ograniczenia wprowadzonych przez użytkownika systemu (ograniczenia takie mogą np. zapobiegać wysyłaniu zbyt wielu treści do tej samej osoby lub grupy osób).

 

raport_zbiorczy

Dzięki zastosowaniu wyszukiwarki wysłanych kampanii, użytkownik systemu ma możliwość zestawienia ze sobą i porównania poszczególnych wysyłek, określając np. odpowiedni przedział czasu czy podając słowa kluczowe zastosowane w tytule kampanii . Istnieje również możliwość określenia czy wyświetlone mają zostać wysyłki wykorzystywane w algorytmach Marketing Automation, czy też wysyłki tradycyjne. Rozwiązanie to zapewnia też opcję wyszukiwania wysyłek po tagach kampaniiMechanizm raportów zbiorczych pozwala również na eksport uzyskanych informacji do pliku CSV.

Podobny mechanizm wprowadzono także w zakresie raportów z wysyłek SMS i wiadomości głosowych.

Komentarz

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>