Strona główna » Content Marketing 2016 w dziesięciu liczbach

Content Marketing 2016 w dziesięciu liczbach

Content Marketing 2016 w dziesięciu liczbach

88% firm B2B z Ameryki Północnej deklaruje korzystanie z content marketingu, a 76% zapowiada, że w 2016 roku stworzy więcej treści – wynika z raportu B2B Content Marketing: 2016 Benchmarks, Budgets, and Trends – North America opublikowanego przez Content Marketing Institute.

Raport CMI dotyczący stosowania content marketingu przez firmy B2B z Ameryki Północnej przynosi następujące dane:

  1. 88% ankietowanych deklaruje korzystanie z content marketingu, a 76% zapowiada, że w 2016 roku stworzy więcej treści.
  1. 30% uważa, że ich strategia content marketingowa jest skuteczna. W 2014 roku wskaźnik ten wynosił 38%.
  1. 44% marketerów twierdzi, że ich firmy rozumieją potrzebę posiadania skutecznego planu content marketingowego.
  1. 32% respondentów deklaruje, że posiada udokumentowaną strategię content marketingową.
  1. 44% mówi, że członkowie zespołu odpowiedzialnego w ich firmie za content spotykają się codziennie lub cotygodniowo.
  1. 52% respondentów twierdzi, że spotkania podczas których omawiane są działania content marketingowe przynoszą efekty.
  1. Średnio 28% budżetu marketingowego przeznaczane jest na content. Wśród firm odnoszących największe korzyści z content marketingu wskaźnik ten wynosi jednak 42%.
  1. 60% ankietowanych uważa, że największym wyzwaniem jest dla nich tworzenie interesujących dla odbiorców treści.
  1. Materiały wizualne są coraz chętniej wykorzystywane przez content marketerów – wskaźnik ich zastosowania wzrósł w ciągu roku z 69% do 76%.
  1. 93% content marketerów zadeklarowało, że w swoich działaniach wykorzystuje media społecznościowe.

 

Odpowiedz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.