Strona główna » Social media marketing: przyszłość należy do Twittera, YouTube’a i LinkedIn’a

Social media marketing: przyszłość należy do Twittera, YouTube’a i LinkedIn’a

Social media marketing: przyszłość należy do Twittera, YouTube’a i LinkedIn’a

Dokąd zmierza social media marketing? Według badania przeprowadzonego przez Social Media Examiner wśród 3 700 marketerów, coraz większe znaczenie w tej dziedzinie odgrywać będą Twitter, YouTube i LinkedIn.

  • Media społecznościowe istotnym narzędziem dla marketerów

96% marketerów wykorzystuje w jakimś stopniu media społecznościowe. 92% przyznaje, że social media marketing jest istotny w promocji ich firmy.

  • Facebook wciąż na czele

Facebook (93%) jest nadal najpopularniejszym medium społecznościowym wykorzystywanym w marketingu. W dalszej kolejności plasują się Twitter, LinkedIn, Google+, YouTube, Pinterest i Instagram.

  • Przyszłość należy do Twittera, YouTube’a i LinkedIn’a

66% marketerów zapowiedziało, że w przyszłości zamierza w większym stopniu używać Twittera. Tyle samo respondentów zamierza mocniej działać w YouTube i LinkedIn’ie.

  • Marketerzy chcą lepiej wykorzystywać Facebooka

9 na 10 marketerów używa w swoich działaniach Facebooka. 68% chce dowiedzieć się więcej o sposobach korzystania z tej platformy, a 62% chce poszerzyć swoje działania w niej. Obecnie tylko 45% marketerów uważa, że ich aktywności na FB przynoszą efekty.

  • Video coraz ważniejsze 

57% marketerów korzysta w swoich działaniach z materiałów video. 72% planuje nauczyć się więcej na temat video marketingu i korzystać z niego w większym stopniu niż obecnie.

Dane pochodzą z 2015 Social Media Marketing Industry Report przygotowanego przez Social Media Examiner.

 

 

 

Odpowiedz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.