Social media, blogi, fora dyskusyjne – Polacy w społecznościach internetowych

Ponad 20,5 mln polskich internautów (95 proc.) odwiedza społeczności internetowe. Do najpopularniejszych należą serwisy społecznościowe oraz blogi – wynika z analizy Gemiusa.

Serwisów społecznościowych (takich jak Facebook, Twitter czy YouTube) używa 18,7 miliona (86%) polskich internautów. Nieco popularniejsze są one wśród kobiet niż wśród mężczyzn (9,5 mln vs. 9,2 mln).

Na blogi wchodzi natomiast 11 milionów (51%) internautów – 5,7 milionów kobiet i 5,3 milionów mężczyzn.

Na dalszych miejscach znalazły się:

  • fora i grupy dyskusyjne – 7,8 mln (36%),
  • portale randkowe – 3,5 mln (16%),
  • czaty – 0,9 mln (4%).

Komentarz

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>