Strona główna » Rośnie globalne zapotrzebowanie na systemy Marketing Automation

Rośnie globalne zapotrzebowanie na systemy Marketing Automation

Rośnie globalne zapotrzebowanie na systemy Marketing Automation

Skumulowany roczny wskaźnik wzrostu (CAGR) globalnego rynku Marketing Automation ma w latach 2015-2019 wynieść 9,29% – przewiduje firma Technavio w swoim najnowszym raporcie Global Marketing Automation Software Market 2015-2019.

Zapotrzebowanie firm na systemy automatyzujące kampanie marketingowe stale się zwiększa. Za wzrostem tym stoją, według raportu Global Marketing Automation Software Market 2015-2019, takie czynniki, jak m.in. szersze stosowanie w marketingu kanałów cyfrowych oraz rosnący nacisk na efektywność prowadzonych kampanii. Za największe wyzwania we wdrożeniu i korzystaniu z MA uznano złożoność procesu wyboru odpowiedniego systemu oraz brak odpowiednio wyszkolonych pracowników.

– Rozwój opartych na chmurze rozwiązań Marketing Automation pozwala na osiągnięcie większej wydajności i ograniczenie wydatków na infrastrukturę IT – mówi Faisal Ghaus, wiceprezes TechnavioRosnąca popularność rozwiązań Marketing Automation – z ich możliwościami w zakresie gromadzenia danych cyfrowych, bezpiecznego dostępu do nich i zarządzania nimi – przyczynia się do jeszcze większego rozpowszechnienia rozwiązań opartych na chmurze.

 

Odpowiedz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.