Konsumenci chcą mieć w trakcie robienia zakupów w sklepie stacjonarnym stały dostęp do ocen i opinii o produktach. To jeden z głównych celów do jakich wykorzystują swoje urządzenia mobilne – wynika z badania firmy Power Reviews przeprowadzonego w Wielkiej Brytanii i USA.
Power Reviews skupił się w swoim badaniu na wpływie urządzeń mobilnych oraz technologii wearables na konsmentów i ich decyzje zakupowe.
- Już 88% konsumentów wykorzystuje technologię (np. urządzenia mobilne, wearables) w procesie podejmowania decyzji zakupowych.
- 60% klientów przed realizacją zakupu korzysta ze smartfonów lub tabletów do wyszukiwania informacji o produktach i usługach poszczególnych firm, a 45% podczas wizyty w sklepie stacjonarny przegląda strony internetowe na swoich urządzeniach mobilnych, szukając opinii o produktach.
- 80% konsumentów chce mieć dostęp do ocen i opinii o produktach podczas wizyty w sklepie stacjonarnym.
- 45% osób posiadających smarfony posiada lub planuje nabyć w ciągu najbliższych 12 miesięcy urządzenie typu wearable (urządzeń które można założyć lub doczepić do noszonego ubrania – np. zegarki smartwatch).
- 35% klientów zgadza się na otrzymywanie powiadomień dotyczących poszczególnych produktów, zniżek czy opinii innych konsumentów – pod warunkiem, że pozwala im to na podjęcie najlepszej decyzji zakupowej, oszczędzenie pieniędzy i poprawia ich doświadczenia w procesie zakupu.
- ⅓ konsumentów chciałaby, żeby ich ulubione sklepy powiadamiały ich w momencie, gdy w sklepie jest duża kolejka, tak by nie tracili czasu i mogli przyjść na zakupy później.
- 34% osób posiadających urządzenia typu wearable wykorzystuje je do robienia zakupów. 29% konsumentów, którzy chcą takie urządzenie kupić w ciągu najbliższych 12 miesięcy mówi, że chce by ta technologia pomagała im w zakupach.
Odpowiedz