Marketing internetowy priorytetem branży dóbr konsumpcyjnych

54% przedstawicieli firm z branży dóbr konsumpcyjnych twierdzi, że ich priorytetem na rok 2015 jest przygotowanie strategii dotyczącej internetowych i mobilnych narzędzi sprzedaży oraz marketingu. Jednak aż 32% badanych przyznało, że nie posiada odpowiedniej wiedzy w tym zakresie – wynika z raportu KPMG i The Consumer Goods Forum.

Dla 56% respondentów najistotniejsza w trakcie najbliższych 12 miesięcy będzie technologia Big Data, która pozwala na analizę dużych zbiorów danych o konsumentach, sprzedaży i rynku.

54% przedstawicieli firm z branży dóbr konsumpcyjnych twierdzi, że ich priorytetem na rok 2015 jest przygotowanie strategii dotyczącej internetowych i mobilnych narzędzi sprzedaży oraz marketingu.

47% badanych uważa, że ważne dla ich biznesu jest bezpieczeństwo danych, a 29% uznało, że zagadnienie to będzie jednym z największych wyzwań dla ich firm w ciągu najbliższych 12 miesięcy.

Do największych wyzwań należy natomiast zarządzanie łańcuchem dostaw (38%). Dla 45% ankietowanych priorytetem będzie zwiększenie jego szybkości i sprawności działania.

Dane te przynosi globalny raport opracowany przez KPMG i The Consumer Goods Forum, w ramach którego w 32 krajach przebadano blisko 500 firm zajmujących się produkcją lub sprzedażą detaliczną artykułów spożywczych oraz innych dóbr konsumpcyjnych.

Komentarz

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>