Rozpoczęła się rekrutacja na pierwsze w Europie studia podyplomowe Marketing Automation, które już w lutym ruszają na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach.
Marketing Automation to dynamicznie rozwijająca się technologia wykorzystywana przez coraz większą ilość firm w Polsce i na świecie. Pozwala ona m.in. na prowadzenie zautomatyzowanych kampanii marketingowych, spersonalizowaną komunikację z klientami, zintegrowane zarządzanie profilami w mediach społecznościowych oraz tworzenie programów lojalnościowych i scoringowych, przy wykorzystaniu algorytmów.
Wzrost zainteresowania przez firmy wykorzystaniem tej technologii, skutkuje również wzrostem zapotrzebowania na specjalistów potrafiących ją wykorzystać i obsługiwać.
Utworzenie Studiów Marketing Automation Technology jest odpowiedzią na potrzebę zgłaszaną przez rynek, który poszukuje osób znających i potrafiących wykorzystać nowoczesne narzędzia internetowe w celu zwiększenia efektywności prowadzonych działań marketingowych przez firmy, zarówno z sektora B2B jak i z B2C.
W programie studiów:
- Projektowanie i zarządzanie kampanią Marketing Automation,
- Analiza danych o kontaktach z wykorzystaniem wskaźników KPI ,
- Zarządzanie operacyjne projektami Marketing Automation.
Kadrę wykładowców i trenerów stanowią pracownicy naukowi Wydziału Informatyki i Komunikacji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach oraz praktycy biznesu, w tym m.in. twórcy systemu iPresso – zaawansowanego rozwiązania automatyzującego działania marketingowe.
Odpowiedz