Większa integracja kanałów online i offline priorytetem na rok 2015

Integracja działań online i offline oraz lepsze zrozumienie potrzeb konsumentów to jedne z najważniejszych zadań na przyszły rok – wynika z ankiety przeprowadzonej przez firmę Censuswide wśród ponad 200 brytyjskich managerów digital marketingu.

72% ankietowanych marketerów twierdzi, że ich praca w ciągu ostatniego roku stała się bardziej skomplikowana.

67% uważa, że działania w sieci powinny być w większym stopniu spójne z tymi w realu.

48% sądzi, że ich firmy powinny bardziej zainwestować w digital marketing, by osiągnąć oczekiwane wyniki.

 

Za swoje najważniejsze priorytety na rok 2015 marketerzy uznali:

  • Lepszą integrację działań online i offline – 46%;

  • Tworzenie kampanii w oparciu o głębsze zrozumienie konsumentów – 41%;

  • Większą integrację internetowych kanałów marketingowych – 37%;

  • Prowadzenie Cross-channel Marketingu – 35%;

  • Bliższą współpracę z działem technicznym/IT  – 29%.

COMMENTS

Komentarz

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>