NesletterZapisz się do newslettera i bądź na bieżącoZapisz się
30 June 2025
Artykuły

Większa integracja kanałów online i offline priorytetem na rok 2015

  • 25 listopada, 2014
  • 1 min read
[addtoany]
Większa integracja kanałów online i offline priorytetem na rok 2015

Integracja działań online i offline oraz lepsze zrozumienie potrzeb konsumentów to jedne z najważniejszych zadań na przyszły rok – wynika z ankiety przeprowadzonej przez firmę Censuswide wśród ponad 200 brytyjskich managerów digital marketingu.

72% ankietowanych marketerów twierdzi, że ich praca w ciągu ostatniego roku stała się bardziej skomplikowana.

67% uważa, że działania w sieci powinny być w większym stopniu spójne z tymi w realu.

48% sądzi, że ich firmy powinny bardziej zainwestować w digital marketing, by osiągnąć oczekiwane wyniki.

 

Za swoje najważniejsze priorytety na rok 2015 marketerzy uznali:

  • Lepszą integrację działań online i offline – 46%;

  • Tworzenie kampanii w oparciu o głębsze zrozumienie konsumentów – 41%;

  • Większą integrację internetowych kanałów marketingowych – 37%;

  • Prowadzenie Cross-channel Marketingu – 35%;

  • Bliższą współpracę z działem technicznym/IT  – 29%.

1 Comment

  • Wyniki niestety z UK, ale mam nadzieję, że fala „integracji działań online i off-line” (czyli de facto automatyzacji marketingu) wreszcie dotrze również nad Wisłę. Na podstawie moich subiektywnych obserwacji stwierdzam, że w wielu firma wciąż jeszcze robi się mnóstwo rzeczy „na piechotę”:
    http://b2b-marketing.pl/2014/12/06/skoncz-wreszcie-z-rejestracja-na-piechote/

    Zastanawiam się tylko, czy to przeszkoda związana z IT czy po prostu brak świadomości i potrzeby wykorzystania takich narzędzi? Wydaje mi się, że raczej to drugie :(.

    Pozdrowienia!

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *