Integracja działań online i offline oraz lepsze zrozumienie potrzeb konsumentów to jedne z najważniejszych zadań na przyszły rok – wynika z ankiety przeprowadzonej przez firmę Censuswide wśród ponad 200 brytyjskich managerów digital marketingu.
72% ankietowanych marketerów twierdzi, że ich praca w ciągu ostatniego roku stała się bardziej skomplikowana.
67% uważa, że działania w sieci powinny być w większym stopniu spójne z tymi w realu.
48% sądzi, że ich firmy powinny bardziej zainwestować w digital marketing, by osiągnąć oczekiwane wyniki.
Za swoje najważniejsze priorytety na rok 2015 marketerzy uznali:
-
Lepszą integrację działań online i offline – 46%;
-
Tworzenie kampanii w oparciu o głębsze zrozumienie konsumentów – 41%;
-
Większą integrację internetowych kanałów marketingowych – 37%;
-
Prowadzenie Cross-channel Marketingu – 35%;
-
Bliższą współpracę z działem technicznym/IT – 29%.
Odpowiedz