Dlaczego warto wykorzystywać treści wizualne w Content Marketingu?
Najciekawsze statystyki dotyczące znaczenia zdjęć, obrazków, filmów wideo w Content Marketingu.
1. 90% informacji dostarczanych do mózgu to treści wizualne. Są one przetwarzane 60 000 razy szybciej niż treści tekstowe (źródła: 3M Corporation i Zabisco).
2. 40% osób reaguje lepiej na informacje wizualne niż na suchy tekst (źródło: Zabisco).
3. 46,1% osób twierdzi, że układ strony internetowej jest najważniejszym kryterium oceny wiarygodności firmy (źródło: Stanford Persuasive Technology Lab).
4. Internauci spędzają o 100% więcej czasu na tych stronach, które zawierają filmy wideo (źródło: MarketingSherpa).
5. 85% amerykańskich internautów ogląda filmy wideo online. Najwięcej w grupie wiekowej 25-34 lat. Dorośli mężczyźni spędzają o 40% więcej czasu oglądając filmy w Internecie niż kobiety (źródło: comScore i Nielsen).
6. 125 milionów użytkowników smartfonów ogląda miesięcznie 4 godziny wideo na urządzeniach mobilnych. 75% posiadaczy smartfonów ogląda wideo na swoich telefonach, z czego 26% robi to przynajmniej raz dziennie (źródło: Ooyala i Ipsos).
7. Firmy publikujące infografiki odnotowują ruch o 12% większy niż te, które tego nie robią (źródło: AnsonAlex).
8. Wizualny content napędza zaangażowanie odbiorców. Już miesiąc po wprowadzeniu na Facebooku osi czasu dla firm, wizualne treści odnotowały wzrost zaangażowania o 65% (źródło: Simply Measured).
9. Posty zawierające wideo przyciągają 3 razy większy ruch niż posty tekstowe (źródło: SEOmoz).
10. Zdjęcia publikowane na Facebooku osiągają lepsze wyniki pod względem polubień, komentarzy i udostępnień w porównaniu zarówno do tekstów, jak i do filmów i linków (źródło: Dan Zarrella).
11. 37% użytkowników Pinteresta loguje się w tym serwisie kilka razy w tygodniu, 28% robi to kilka razy na miesiąc, 15% codziennie, a 10% wielokrotnie w ciągu dnia (źródło: PriceGrabber).
12. 98% użytkowników Pinteresta twierdzi, że ma również konto na Facebooku i/lub na Twitterze (źródło: PriceGrabber).
13. Pinterest generuje większy ruch z odnośników niż Google+, YouTube i LinkedIn łącznie (źródło: Shareaholic).
14. Pinterest wspiera sprzedaż bezpośrednio ze swojej strony – 21% użytkowników dokonało zakupu produktu po zobaczeniu go właśnie w tym serwisie. (źródło: PriceGrabber).
15. Ponad 60 godzin wideo jest zamieszczanych każdej minuty na YouTube (źródło: YouTube).
Odpowiedz