E-mail marketing w kilku krokach…

W dzisiejszym artykule pokażemy jak łatwo można rozwiązać problem marketingu bezpośredniego za pomocą nowego elementu systemu iPresso.

Zacznijmy od wyboru kanału dystrybucji naszego komunikatu.

wybor

Do wyboru mamy:
– e-mail graficzny i tekstowy
– informację prasową (stworzoną wcześniej)
– SMS oraz wiadomość głosową

Na potrzebę przykładu wybierzmy bardziej oficjalną i rozbudowaną formę poczty elektronicznej czyli e-mail graficzny.

sposob

Pierwszym krokiem jest wybranie szablonu. Możemy zdecydować się na wcześniej zdefiniowany wygląd. Do dyspozycji mamy szablony iPresso, własne oraz puste, które tworzymy za pomocą edytora. Dla zaawansowanych użytkowników dostępna jest opcja HTML, dzięki której możemy użyć szablonu przygotowanego np. przez firmę zewnętrzną.

edycja

Po wybraniu jednej z opcji możemy przejść do edycji treści. Gdy mamy już gotowy szablon, skupiamy się jedynie na treści i ewentualnych ilustracjach.

Gdy treść jest gotowa ustalam podstawowe ustawienia jak temat maila i przechodzimy do określenia grupy docelowej.

Kryteria

W tym kroku możemy wybrać pojedyncze kontakty, ale również posłużyć się kryteriami. Kluczową zaletą tego rozwiązania jest elastyczność. Możemy zdecydować czy daną wiadomość mają otrzymać osoby od danym stanowisku, miejscu zamieszkania i dodatkowo posiadające przypisany tag.

zapisz

Gdy wszystko jest gotowe, na ekranie podsumowania sprawdzamy czy nie brakuje nam jakichś ustawień. W przypadku braku zostaniemy o tym poinformowani czerwonym kolorem.

Gotowe, teraz wystarczy kliknąć wyślij lub sprawdzić efekt naszej pracy za pomocą e-maila testowego.

Komentarz

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>