Następny artykuł
iPresso na Facebooku
Poprzedni artykuł
System dla marketingu, który jest rozwijany z marketerami.
Popular Posts
Twój marketing to chaos? Jak Marketing Operations
Twoi marketerzy to utalentowani kierowcy Formuły 1, a ich kampanie to ekscytujące wyścigi. Ale czy
- 2 grudnia 2025
- 10 Min Read
Co po Black Friday? Kompletny playbook automatyzacji, jak
Black Friday to największy w roku zastrzyk nowych klientów. Tysiące transakcji, rekordowe obroty i lawina
- 27 listopada 2025
- 10 Min Read
Klienci porzucają koszyki w Black Week? Oto automatyzacje,
Black Week to handlowe safari, gdzie liczy się spryt, szybkość i precyzja. Klienci, uzbrojeni w
- 25 listopada 2025
- 10 Min Read
Twoi klienci kupują tylko jeden produkt? Zwiększ
Ramki „Bestsellery” to za mało. Jeśli chcesz, by Twój e-commerce przestał walczyć o każdą złotówkę
- 20 listopada 2025
- 10 Min Read







10 Comments
W punkcie 4. chyba chodzi o SEO Tools?
Oczywiście, już poprawiłem. Dziękujemy. 🙂
Faktycznie teraz działania z zakresu SEO są jedną z najbardziej popularnych form promocji firmy w Internecie. Kluczowe jest jednak to, aby nieprzerwanie pracować nad swoją witryną, ponieważ algorytmy Google nieustannie się zmieniają.
Rafał, ciekawa infografika dot SEO 🙂
SEO z roku na rok nabiera coraz to większej prędkości. Jest wiele zalet pozycjonowania stron, jeżeli chcesz zwiększyć ilość odwiedzin, zamówień i ruchu na stronie to zdecyduj się ją pozycjonować.
Algorytm Google tak szybko się zmienia, że ciągła praca nad swoją witryną jest nieunikniona. Ostatnia zmiana została wprowadzona na początku grudnia a w listopadzie wprowadzono aż trzy zmiany co tylko pokazuje jak często one występują.
Ciekawy artykuł w formie graficznej.
Uwielbiam tego typu grafiki, przejrzysta wizualizacja danych zawsze przyciąga wzrok. Naprawdę dobra robota 🙂
Ciekawy wpis. Fajnie zobrazowany. Faktycznie, seo to nieustanna gonitwa za zmieniającymi się algorytmami Google.
Świetnie napisane! Oby więcej takich artykułów.