Następny artykuł
iPresso na Facebooku
 Poprzedni artykuł
System dla marketingu, który jest rozwijany z marketerami.
Popular Posts
Czy Twoje ceny sprzedają? Poznaj psychologię ceny
Czy wiesz, że większość klientów nie kupuje dlatego, że Twoja cena jest niska, ale dlatego,
- 30 października 2025
 - 10 Min Read
 
Twoje SMS-y mogą wyglądać jak Messenger. Poznaj
Pora pożegnać się z krótkimi, nieefektywnymi SMS-ami. RCS to mobilny kanał, który wygląda i działa
- 28 października 2025
 - 10 Min Read
 
Playbook B2B SaaS: Jak zbudować automatyczny lejek
Czy Twoja sprzedaż w B2B SaaS wciąż opiera się na ręcznym pilnowaniu leadów? Jeśli tak,
- 23 października 2025
 - 10 Min Read
 
Content marketing w FMCG: Jak przepisy i porady budują
Czy Twoja marka jest tylko kolejnym produktem, który klient wkłada do koszyka? W świecie FMCG,
- 21 października 2025
 - 10 Min Read
 
 






10 Comments
W punkcie 4. chyba chodzi o SEO Tools?
Oczywiście, już poprawiłem. Dziękujemy. 🙂
Faktycznie teraz działania z zakresu SEO są jedną z najbardziej popularnych form promocji firmy w Internecie. Kluczowe jest jednak to, aby nieprzerwanie pracować nad swoją witryną, ponieważ algorytmy Google nieustannie się zmieniają.
Rafał, ciekawa infografika dot SEO 🙂
SEO z roku na rok nabiera coraz to większej prędkości. Jest wiele zalet pozycjonowania stron, jeżeli chcesz zwiększyć ilość odwiedzin, zamówień i ruchu na stronie to zdecyduj się ją pozycjonować.
Algorytm Google tak szybko się zmienia, że ciągła praca nad swoją witryną jest nieunikniona. Ostatnia zmiana została wprowadzona na początku grudnia a w listopadzie wprowadzono aż trzy zmiany co tylko pokazuje jak często one występują.
Ciekawy artykuł w formie graficznej.
Uwielbiam tego typu grafiki, przejrzysta wizualizacja danych zawsze przyciąga wzrok. Naprawdę dobra robota 🙂
Ciekawy wpis. Fajnie zobrazowany. Faktycznie, seo to nieustanna gonitwa za zmieniającymi się algorytmami Google.
Świetnie napisane! Oby więcej takich artykułów.