blog iPresso Marketing Automation

Social media dashboard w iPresso – dane z wszystkich serwisów w jednym miejscu

Obecność w mediach społecznościowych jest dziś dla większości firm oczywistością. iPresso wychodzi naprzeciw potrzebom marketerów, zapewniając im dostęp do statystyk poszczególnych kont w social mediach, takich jak Facebook, Twitter, LinkedIn...

Jak polskie firmy wykorzystują Facebooka?

Polskie małe i średnie przedsiębiorstwa coraz chętniej sięgają w swojej działalności po wsparcie mediów społecznościowych – przede wszystkim Facebooka. Ja wynika z danych opublikowanych przez firmę Morning Consulting, aż 87% spośród polskich...

W 2019 r. Polacy wydadzą online 50 miliardów złotych

Polska znajduje się na 13. pozycji w rankingu najdynamiczniej rozwijających się rynków e-commerce na świecie – wynika z raportu Statista Digital Market Outlook. W latach 2018-2022 wartość rynku e-commerce ma się zwiększyć w naszym kraju o 6...

Sztuczna inteligencja zrewolucjonizuje marketing

Sztuczna inteligencja będzie odgrywać coraz istotniejszą rolę w działaniach marketingowych – wynika z raportu Lessons of 21st-Century Brands opracowanego przez Forbes Insights i Quantcast na podstawie ankiety przeprowadzonej wśród 504...

Konsumenci czują się pewniej po wejściu w życie RODO

Czterech na dziesięciu konsumentów deklaruje, że czują się pewniej i bezpieczniej na skutek zmian wprowadzonych  przez firmy w zakresie zarządzania danymi w wyniku wejścia w życie rozporządzenia RODO – wynika z raportu Consumer email...