blog iPresso Marketing Automation

Podsumowanie – Marketing a pandemia koronawirusa

Zebraliśmy teksty, które powstały w czasie pandemii oraz jej wpływie na branże i zagadnienia związane z technologiami marketingowymi

Covid-19 jako katalizator cyfryzacji interakcji i komunikacji z klientem.

A że potrzeba matką wynalazku tak z dnia na dzień nawet najmniejszy lokalny przedsiębiorca stara się dostarczyć swoje usługi i produkty do domu konsumentów bez konieczności wychodzenia tych drugich z domu...

Marketing dzieł audiowizualnych w trakcie pandemii

Wszystko co mogło pójść nie tak, poszło nie tak. Przekładane premiery filmowe i serialowe, wstrzymane kręcenie nowych produkcji, utrudniona postprodukcja już skończonych dzieł, premiery kierowane do serwisów...

Wpływ koronawirusa na pracę zdalną specjalistów marketingu

Nie jest tajemnicą, że koronawirus wpłynął także na naszą branżę. Poważne zmiany planów kampanii, szybkie tworzenie nowych reklam, zmiana akcentów w komunikacji. Do tego wszystkiego doszła praca zdalna, która...

Jak koronawirus wpłynął na branżę FMCG?

Szalone wzrosty mimo szalonych czasów. Tak można podsumować to, co dzieje się na rynku w kategorii produktów szybkozbywalnych. Gdy wszystko wokoło jest zamknięte, sieci handlowe pozostają jednym z nielicznych...