Odsłuchaj audio Wydatki związane z reklamą digitalową cały czas wzrastają. Według prognoz w samych tylko Stanach Zjednoczonych w 2022 ogólny budżet reklamowy na digital...
Artykuły do odsłuchania
Raport Jungle Scout za Q3 odnośnie trendów konsumentów
Odsłuchaj audio Podejście konsumentów względem zakupów cały czas ewoluuje. On-line to już podstawowa opcja dla kupienia czegokolwiek, problemami jakie stawiają sobie...
Zbieranie i magazynowanie danych o klientach
Odsłuchaj audio Nadciągające widmo stałego odejścia od 3rd party cookies sprawia, że firmy szukają sposobów na utrzymanie wglądu w potrzeby i preferencje swoich...
Brak automatycznego zapisu w Apple – kolejne zmiany
Odsłuchaj audio Użytkowników Apple czekają kolejne duże zmiany. W tym miesiącu spodziewany jest update systemu do wersji iOS 15, który wprowadzi zarówno...
Co wpływa na zmiany w kwestii MarTech w firmach?
Odsłuchaj audio Portal MarTech.org przygotował nowy raport, który porusza kwestię zmian w narzędziach MarTech w firmach. Wydawać by się mogło, że firmy przyzwyczajają...
Duże zmiany w polityce Apple względem App Store
Odsłuchaj audio Apple w najbliższym czasie dokona prawdziwej rewolucji w swojej polityce na App Store. Gigant jest zmuszony przez ciągnące się i przegrane już procesy...
Odbiorcy chcą silniejszej relacji z firmą przed zakupem?
Odsłuchaj audio Granie ceną i zapewnienia o jakości nie są wystarczającymi argumentami, by przekonać potencjalnych odbiorców do stania się klientami (oraz powracającymi klientami)....
Bezpieczeństwo podczas zakupów on-line – co myślą konsumenci? – Raport
Odsłuchaj audio Raport Riskfield, firmy zajmującej się rozwiązaniami zabezpieczającymi m.in. przed fraudami, pokazał ciekawe rozbieżności w zachowaniach między kupującymi, a sprzedającymi w sieci. ...
2023 koniec 3rd party cookies – Raport IAB
Odsłuchaj audio W swoim ostatnim raporcie IAB Polska porusza kwestie istotne dla całego marketingowego świata, czyli: jak będzie wyglądał marketing bez 3rd...
Raport K2 Technologie i marketing w e-commerce – wyzwania i trendy 2021
Odsłuchaj audio Firmy działające w branży e-commerce w czasie pandemii niejednokrotnie przekroczyły swoje KPI, a konkurencja nie pozostaje daleko w tyle. W nadchodzących miesiącach ten,...
Co jest automatyzowane? RAPORT
Odsłuchaj audio Według raportu Work Automation Index 2021, który prezentuje co duże i średnie firmy rzeczywiście automatyzują wynika, że Customer Account Managment,...
Statystyki otwarć wiadomości e-mail zagrożone? Co szykuje Apple?
Odsłuchaj audio Użytkownicy Apple w czasie zbliżającej się jesieni „doświadczą” kolejnego updatu, może go nawet nie zauważą, jednak marketerzy z pewnością go odczują....
Duża liczba wtyczek i modułów MarTech? Po co?
Odsłuchaj audio Moduły do zarządzania systemem firmy, które obsługują i przyśpieszają różne procesy to narzędzia, bez których wysokiej jakości komunikacja nie jest...
Feedy produktowe – specjalnie wyselekcjonowana wartość
Odsłuchaj audio Feedy produktowe to listy konkretnych opcji z oferty firmy, które selekcjonuje się np. do promocji, do wyprzedaży, rekomenduje nabywcom, pokazuje jako nowość...
Co to jest marketing automation?
Odsłuchaj audio Wyobraź sobie, że obsługujesz klienta. Dzwonisz do niego, piszesz maile, przygotowujesz propozycje, polecasz materiały, przypominasz o wydarzeniach, przekierowujesz na strony internetowe. Sporo...
iPresso z partnerską integracją z Prestashop
Odsłuchaj audio iPresso Marketing Automation zostało oficjalnym partnerem platformy e-commerce Prestashop na największych rynkach Europy. Efektem partnerstwa jest bezpłatny moduł integracyjny...
Centrum Integracji iPresso
Odsłuchaj audio Obecnie sfera narzędzi marketingowych bardzo szybko się powiększa. Do wielu z nich marketingowcy zwyczajnie się przyzwyczajają chwaląc sobie łatwość użycia,...
Promocja z iPresso Satellite – jaka pogoda, taka promocja
Odsłuchaj audio Lato to czas, kiedy działania marketingowe przybierają na sile. Szczególnie istotne są różnego rodzaju akcje RTM (Real Time Marketing),...
Czy inwestycje na reklamy wzrosną?
Odsłuchaj audio Ostatnio w sieci można natrafić na informacje, że jakaś duża i rozpoznawalna firma o międzynarodowym zasięgu, zamiast mocniej inwestować w marketing postanawia ciąć koszty...
Sklepy internetowe w 2021 roku: Raport Eactive
Odsłuchaj audio W sieci pojawił się nowy, ciekawy raport skupiający się na problemach oraz szansach, które stoją przed sklepami on-line w 2021 roku. Nowy...
AI a pricing – pomoc w niemarnowaniu żywności
Odsłuchaj audio Automatyzacja może przybierać różne formy pomagając zarówno w zaoszczędzaniu czasu, jak i pieniędzy – również dla odbiorców. Sztuczna inteligencja powoli coraz...
Scenariusze Zautomatyzowane + Feed Manager + Satellite = nowa jakość w Marketing Automation
Odsłuchaj audio Scenariusze, które ustawia się by same „reagowały” na określone działania osób, które w nie wpadają, wysyłające określone komunikaty, konkretnymi kanałami...
Product Feed
Odsłuchaj audio Prowadzisz sklep internetowy? W takim razie w pewnym momencie spotkasz się z pojęciem product feed (lub po “półpolsku” – feed produktowy ;)). Jeśli...
Określenie ścieżki zakupu
Odsłuchaj audio Lejek sprzedażowy tak samo jak wszystko inne wyraźnie zmienia się w czasie pandemii. Dziś pod uwagę trzeba brać inne sposoby...
Zwróć uwagę na trendy w digital marketingu
Odsłuchaj audio Współczesne trendy w digital marketingu opierają się na działaniach, które są w stanie zapewnić możliwie jak największą pewność co do długoterminowych strategii...
Nowy rodzaj odbiorców
Odsłuchaj audio Rok pandemii dokonał wielu zauważalnych zmian. Jedną z najistotniejszych, która mogła wielu umknąć, jest wytworzenie się nowych grup odbiorców,...
Obniżanie wydatków na marketing w Airbnb
Odsłuchaj audio W dobie pandemii duże firmy podejmują niejednokrotnie bardzo odważne kroki, żeby utrzymać dotychczasowych klientów, pozyskać nowych odbiorców oraz zwyczajnie oszczędzić....
Czym są modele atrybucji?
Odsłuchaj audio Najpierw powiedzmy, co to jest atrybucja. Atrybucja to po prostu przypisanie udziału w konwersji użytkowników do każdego kanału, którego używamy w kampanii marketingowej. Model...
Optymalizacja marketingu dzięki automatyzacji
Odsłuchaj audio Nie masz uczucia, że czegoś brakuje Twojej firmie, by działała lepiej, szybciej i dawała świadomość Twoim odbiorcom, że angażujesz się w ich...
Raport IAB – 2020 rok w komunikacji marketingowej
Odsłuchaj audio Jeden z najnowszych raportów IAB dotyczy zmian w komunikacji marketingowej, jakie zaszły po rozpoczęciu się pandemii Covid-19. Od czasu pierwszego lockdownu...
Budowanie relacji z klientami za pomocą AI
Odsłuchaj audio Budowanie relacji z klientami to jeden z nadrzędnych celów każdej firmy. Sprzedaż produktów i usług wykorzystuje wiele argumentów i odnosi się...
Amazon w Polsce
Odsłuchaj audio Wejście Amazonu na nasz rodzimy rynek wywołało duże poruszenie, głównie wśród firm. Krajowi przedsiębiorcy przez ostatnie tygodnie w napięciu śledzili każdy...
Nowa propozycja – oddzielne zgody w komunikacji marketingowej
Odsłuchaj audio Nowy pomysł prawny zakłada konieczność zabiegania od odbiorców o oddzielne zgody względem poszczególnych kanałów marketingowych. W ubiegłym tygodniu propozycja rządowa...
Raport IAB – Uzupełnienie telewizji przez WWW – ponad 90% przegląda video w sieci
Odsłuchaj audio Raport IAB pokazuje, że działania mające na celu zintegrowanie przekazu mają w dalszym ciągu bardzo duży potencjał. Prowadzenie konsumenta przez kolejne etapy...
Start-up w Polsce, a pandemia
Odsłuchaj audio Pandemia wymusiła zatrzymanie lub ograniczenie działań wielu firm z najróżniejszych branż. Będąc bombardowanym informacjami o znanych firmach lub śledząc informacje docierające z rynku...
Szybki rozwój sektora IT w czasie pandemii
Odsłuchaj audio Po pandemii przewidywany jest znaczny rozrost sektora IT. Już teraz lockdowny udowodniły, że zapotrzebowanie na produkty oraz usługi mimo zamknięcia w domach lub ograniczenia...
Spersonalizowane doświadczenia dla odbiorcy
Odsłuchaj audio Prowadzenie jednocześnie różnych działań marketingowych to standard, jednak jak wykazała pandemia, firmy, które robią to rzeczywiście umiejętnie i są zdolne...
Coraz silniejsza potrzeba automatyzacji
Odsłuchaj audio Automatyzacja to potwierdzony sposób na usprawnienie wielu procesów biznesowych, który jest zdolny zwiększyć ogólną produktywność. Według statystyk wzrost ten...
Falstart DSA?
Odsłuchaj audio DSA, czyli Digital Services Act (Akt o Usługach Cyfrowych) został zaprezentowany przez Komisję Europejską pod koniec zeszłego roku. DSA w znaczny sposób zmieni...
DMA akt o rynkach cyfrowych
Odsłuchaj audio DMA (Digital Markets Act) podobnie jak DSA (Digital Service Act) to akt mający na celu ujednolicenie przepisów europejskich względem...
Jak wygląda relacja z klientami w czasie pandemii?
Odsłuchaj audio Relacje – to je poprzez swój produkt lub usługę buduje firma ze swoim odbiorcą. To, co się ma trzeba...