Odsłuchaj audio Jeden z najnowszych raportów IAB dotyczy zmian w komunikacji marketingowej, jakie zaszły po rozpoczęciu się pandemii Covid-19. Od czasu pierwszego lockdownu minęło już ponad 12...
Odsłuchaj audio Budowanie relacji z klientami to jeden z nadrzędnych celów każdej firmy. Sprzedaż produktów i usług wykorzystuje wiele argumentów i odnosi się do różnych kwestii, żeby przekonać...
Odsłuchaj audio Automatyzacja procesów biznesowych to już wymóg, a nie opcja. Firmy mają coraz mniej czasu, żeby trwonić swoje zasoby czasowe oraz ludzkie. Jeśli część zadań jest w stanie...
Odsłuchaj audio Wejście Amazonu na nasz rodzimy rynek wywołało duże poruszenie, głównie wśród firm. Krajowi przedsiębiorcy przez ostatnie tygodnie w napięciu śledzili każdy ruch zbliżającego się coraz szybciej...
Odsłuchaj audio Nowy pomysł prawny zakłada konieczność zabiegania od odbiorców o oddzielne zgody względem poszczególnych kanałów marketingowych. W ubiegłym tygodniu propozycja rządowa trafiła...
Odsłuchaj audio Raport IAB pokazuje, że działania mające na celu zintegrowanie przekazu mają w dalszym ciągu bardzo duży potencjał. Prowadzenie konsumenta przez kolejne etapy procesu zakupowego...
Odsłuchaj audio Pandemia wymusiła zatrzymanie lub ograniczenie działań wielu firm z najróżniejszych branż. Będąc bombardowanym informacjami o znanych firmach lub śledząc informacje docierające z rynku...