Blog iPresso Marketing Automation

Artykuły

Na Marketing Automagic znajdziesz setki artykułów eksperckich, które poruszają najważniejsze kwestie związane z Marketing Automation oraz korzyści, które wynikają dla firm z jego stosowania. Przygotowaliśmy dla Ciebie selekcję najnowszych i najpopularniejszych treści, dla szybkiego dotarcia do tego, co jest aktualnie na czasie, niezbędne oraz ciekawe. Potrzebne informacje znajdziesz również w sekcji "Tematyka".

Popularne

Najnowsze

Wszystkie

rozne formy reklamy, jak nie dac o sobie zapomniec klientowi, przypomnienia dla odbiorcy

Różne rodzaje przypominaczy

Pozyskanie nowego klienta to jedno, utrzymanie go, to już trudniejsza sprawa wymagająca finezji, zrozumienia oraz skoordynowanych działań. Treści reklamowe, które docierają do odbiorców mają...

personalizacja komunikacji, personalizacja contentu, indywidualnie dopasowany content, segmentacja bazy odbiorców, baza klientów

Klient to nie numerek w bazie

Klienci nie tylko lubią, ale muszą czuć się szczególnie. Jest to jedno z uczuć, które każda marka musi zagwarantować swoim odbiorcom. By to osiągnąć docierające do klientów...

co daje KPI, co to jest KPI, Key Performance Indicator

Dlaczego KPI jest istotne?

KPI to inaczej Key Perfomance Indicator. Jest to wartość, zmienna, którą da się zmierzyć i która jednoznacznie wskazuje czy założenia prowadzonej strategii się opłacały. KPI może przybierać...

co to jest marketing 360, marketing online 360 stopni, marketingowe kanaly komunikacji

Co to jest 360 Degree Marketing?

Marketing 360 stopni jest połączeniem różnych strategii oraz narzędzi, które wspierają się nawzajem dla osiągnięcia optymalnych wyników promocyjnych. Całościowa koordynacja oraz integracja wszystkich procesów...

czym jest marketing automation, co to jest marketing automation, automatyzacja marketingu, automatyzacja procesow marketingowych, zautomatyzowanie dzialn firmy

Co to jest marketing automation?

Marketing automation to coraz częściej spotykane pojęcie na drodze marketera. Wiele firm oferuje narzędzia, które mają na celu polepszenie i przyspieszenia czasu reakcji w firmie i tym...