Blog iPresso Marketing Automation

Artykuły

Na Marketing Automagic znajdziesz setki artykułów eksperckich, które poruszają najważniejsze kwestie związane z Marketing Automation oraz korzyści, które wynikają dla firm z jego stosowania. Przygotowaliśmy dla Ciebie selekcję najnowszych i najpopularniejszych treści, dla szybkiego dotarcia do tego, co jest aktualnie na czasie, niezbędne oraz ciekawe. Potrzebne informacje znajdziesz również w sekcji "Tematyka".

Popularne

Najnowsze

Wszystkie

feed manager, product feed, lista produktow, marketing online feed

Product Feed

Prowadzisz sklep internetowy? W takim razie w pewnym momencie spotkasz się z pojęciem product feed (lub po “półpolsku” – feed produktowy ;)). Jeśli jeszcze go nie używasz, to czas...

zwiekszenie trafficu w pandemii, nowe KPI z powodu Covid, Traffic i KPI w pandemii Covid

Traffic, KPI i Covid

Odsłuchaj audio Kupowanie w sieci to już nie alternatywa, ale standard, do którego przyzwyczajone są miliony odbiorców. Wraz z pojawieniem się pandemii ich schematy zakupowe oraz oczekiwania...

co to jest atrybucja, model atrybucji czym jest, atrybucja wskazniki i cele, cele marketingowe, nowe KPI

Czym są modele atrybucji?

Odsłuchaj audio Najpierw powiedzmy, co to jest atrybucja. Atrybucja to po prostu przypisanie udziału w konwersji użytkowników do każdego kanału, którego używamy w kampanii marketingowej...

start-up a automatyzacja, marketing automation i start-up, automatyzacja procesow marketingowych w start-upie

Co automatyzacja daje start-upowi?

Odsłuchaj audio Automatyzacja procesów biznesowych to już wymóg, a nie opcja. Firmy mają coraz mniej czasu, żeby trwonić swoje zasoby czasowe oraz ludzkie. Jeśli część zadań jest w stanie dziać się bez...

DMA, Digital Markets ACT, co sie zmieni po DMA

DMA akt o rynkach cyfrowych

Odsłuchaj audio DMA (Digital Markets Act) podobnie jak DSA (Digital Service Act) to akt mający na celu ujednolicenie przepisów europejskich względem rynków cyfrowych. Co to dokładnie oznacza? Przepisy DMA będą...