Blog iPresso Marketing Automation

Artykuły

Na Marketing Automagic znajdziesz setki artykułów eksperckich, które poruszają najważniejsze kwestie związane z Marketing Automation oraz korzyści, które wynikają dla firm z jego stosowania. Przygotowaliśmy dla Ciebie selekcję najnowszych i najpopularniejszych treści, dla szybkiego dotarcia do tego, co jest aktualnie na czasie, niezbędne oraz ciekawe. Potrzebne informacje znajdziesz również w sekcji "Tematyka".

Popularne

Najnowsze

Wszystkie

Fraud reklamowy

Branża reklamowa z pojęciem uczciwości jest wyjątkowo silnie związana. Reklama obiecuje nie tylko funkcjonalności, korzystną cenę i jakość, ale również konkretne doświadczenia, które przekładają się...

Wykorzystanie popupów

Popupy mają mieszaną reputację. Są często traktowane, jako inwazyjny sposób zwrócenia uwagi, rozpraszacz lub „coś”, co automatycznie się włącza. Może kiedyś. Podejście użytkowników jednak się zmienia...

dostarczalnosc emaili, kampanie email, maile na skrzynce,

Dostarczalność maili

E-mail jest podstawowym kanałem komunikacji, który na popularności nie straci – wręcz przeciwnie, zyskuje, a wykorzystywanie go jest oczekiwane przez klientów biznesowych i wiele grup...

feed manager, product feed, lista produktow, marketing online feed

Product Feed

Odsłuchaj audio Prowadzisz sklep internetowy? W takim razie w pewnym momencie spotkasz się z pojęciem product feed (lub po “półpolsku” – feed produktowy ;)). Jeśli jeszcze go nie używasz...

zwiekszenie trafficu w pandemii, nowe KPI z powodu Covid, Traffic i KPI w pandemii Covid

Traffic, KPI i Covid

Odsłuchaj audio Kupowanie w sieci to już nie alternatywa, ale standard, do którego przyzwyczajone są miliony odbiorców. Wraz z pojawieniem się pandemii ich schematy zakupowe oraz oczekiwania...

co to jest atrybucja, model atrybucji czym jest, atrybucja wskazniki i cele, cele marketingowe, nowe KPI

Czym są modele atrybucji?

Odsłuchaj audio Najpierw powiedzmy, co to jest atrybucja. Atrybucja to po prostu przypisanie udziału w konwersji użytkowników do każdego kanału, którego używamy w kampanii marketingowej...