Strona główna » Raport Jungle Scout za Q3 odnośnie trendów konsumentów

Raport Jungle Scout za Q3 odnośnie trendów konsumentów

Raport Jungle Scout za Q3 odnośnie trendów konsumentów

Podejście konsumentów względem zakupów cały czas ewoluuje. On-line to już podstawowa opcja dla kupienia czegokolwiek, problemami jakie stawiają sobie odbiorcy, to nie tylko gdzie, ale za pomocą czego zakup zrealizować.

Według raportu Jungle Scout (platformy zajmującej się sprzedażą na Amazonie) młodsi odbiorcy do zakupów coraz częściej wykorzystują social media: Facebook, Instagram, TikTok. Wyszukiwarka Google, chociaż w dalszym ciągu jest najpopularniejsza do wyszukiwania produktów i usług, w platformach social media zaczyna mieć konkurenta – to na nich potencjalni klienci szukają inspiracji lub konkretnych opcji do zakupu.

Daje to marketerom nowe pole do manewru. Bez stałej obecności firmy w social media oraz umiejętnemu promowaniu swoich produktów prawdopodobieństwo pozyskania kontaktów i klientów z innych segmentów zaczyna maleć.  Co ciekawe kupujący ze Stanów kierują się również cechami firm, które nie są bezpośrednio związane z produktem lub usługą. Na decyzję o zakupie ma wpływ to w jaki sposób firma traktuje swoich pracowników, czy angażuje się w kulturę ECO, czy ma przejrzystą politykę działania itd. Aktywizm firmy/marki przekłada się coraz bardziej na sprzedaż.

Więcej w raporcie dostępnym TUTAJ

Odpowiedz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.