Strona główna » Podział scenariusza MA na etapy – jak to działa w praktyce?

Podział scenariusza MA na etapy – jak to działa w praktyce?

Podział scenariusza MA na etapy – jak to działa w praktyce?

Jednym z istotnych usprawnień wprowadzonych do systemu iPresso jest możliwość podzielenia rozbudowanego scenariusza marketingowego na mniejsze obszary, co pozwala na szybsze i bardziej intuicyjne zorientowanie się w jego działaniu.

Zobaczmy jak to działa w praktyce.

Poniżej widzimy scenariusz marketingowy obejmujący:

  • Selekcję leadów (następuje tu podział na osoby przejawiające zainteresowanie wysłaną im wiadomością oraz na te, które takiego zainteresowania nie przejawiają);
  • Ponowienie kontaktu – etap odnoszący się do kontaktów, które nie zareagowały na pierwszą próbę kontaktu;
  • Pogłębienie wiedzy na temat produktu – fragment ścieżki odnoszący się do osób, które pozytywnie zareagowały na pierwszą próbę kontaktu.

Zrzut ekranu 2016-07-11 o 14.08.35

Gdyby nie podział na kolorowe obszary – scenariusz taki mógłby wydawać się dosyć skomplikowany. Jednak dzięki podzieleniu go na kolorowe obszary, możliwe jest szybkie zrozumienie zasad i koncepcji funkcjonowania jego poszczególnych elementów  – co szczególne przydatne jest przy korzystaniu z bardziej rozbudowanych i zaawansowanych ścieżek komunikacji.

Co więcej, istnieje też możliwość przypięcia w dowolnym miejscu scenariusza notatek, w których zawrzeć można wszelkie uwagi istotne dla danej ścieżki czy wskazówki dla innych osób pracujących przy danym scenariuszu.

Odpowiedz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.